Het bestuur heeft geconstateerd dat de inkoop bij onze vereniging over veel verschillende schijven loopt. Veel van onze vrijwilligers hebben contact met de meer dan 30 bedrijven waar wij als club inkopen.
We willen de onoverzichtelijkheid wegnemen en vandaar dat het bestuur heeft besloten dat alle contacten met het bedrijfsleven (dus ook de inkoop) onder verantwoordelijkheid van de Business Club plaats gaan vinden. Hiermee realiseren we dat op een eenduidige wijze gecommuniceerd wordt met alle partijen die zaken doen met ONS Sneek. Bovendien versterken we hiermee het sportieve zakelijke netwerk van onze club.
De functie van inkoopcoördinator is toegevoegd aan het commerciële team van de Business Club. Het bestuur blijft uiteraard eindverantwoordelijk en heeft goede afspraken met het Business Club bestuur gemaakt over de verantwoording van verplichtingen die aangegaan worden.
Paul Penneweert Inkoopcoördinator
Inmiddels is Paul Penneweert, oud lid van onze vereniging en ervaren als key accountmanager voor diverse bedrijven in Nederland, bereid gevonden om deze functie te gaan vervullen. Paul zal met iedereen die betrokken is kennismaken en gaan inventariseren welke contracten er allemaal zijn, wanneer die aflopen en contractonderhandelingen namens ONS Sneek gaan voeren.
Paul zal ondersteund worden door Marcel van den Beld, die momenteel al de inkoop van de kantine voor zijn rekening neemt. Marcel kent bovendien iedereen bij ONS Sneek en weet de weg in de club.
Het bestuur wenst Paul veel plezier bij zijn nieuwe functie voor ONS Sneek en bedankt Marcel voor zijn bijdrage aan dit belangrijke onderdeel binnen onze club.