Nieuwe werkgroep Wedstrijdsponsoring aan de slag
Maandagavond 1 april is een nieuwe werkgroep Wedstrijdsponsoring van de Business Club van start gegaan. De werkgroep gaat zich bezig houden met de werving van de wedstrijdsponsoren in de toekomst.
Simon Speelman (Stationsbloemenshop) , Johan Nijdam(Halfords Sneek), Edwin van der Meer, Hans Feenstra, André Feddema, Tineke de Haan secretaris) en Johannes van der Veen (Adviseur Business Club) spraken met elkaar over de aanpak voor de korte en langere termijn.
Met genoegen werd vastgesteld dat de aanpak van het lopende seizoen heeft geleid tot 50 {05940be14b0e3068ee5eed29b1ea40ab5eb6f15ec3cd6d03f2943436d3335eab} meer opbrengst van de wedstrijdsponsoring.
Edwin van der Meer blijft coördinatiewerk verrichten op het gebied van Public Relations en Communicatie naar de drukker, de redactie van het programmaboekje en voorbereider van het digitale interne TV circuit.
Afspraken konden al worden gemaakt over de werving van sponsoren voor de resterende thuiswedstrijden.
Voor de laatste twee thuiswedstrijden op 4 en 18 mei tegen resp. Jong Groningen en DVS ’33 worden alle sponsoren, inclusief de wedstrijdsponsoren, uitgenodigd om aanwezig te zijn. De voorbereiding over het programma is inmiddels in gang gezet.
Het doel van de werkgroep is zo snel mogelijk aan de slag te willen met de werving voor de eerste seizoenshelft 2019-2020.
De werkgroep zal haar pijlen ook richten op de oud-sponsoren van ONS Sneek om hen te interesseren opnieuw bij de club betrokken te worden.
Overwogen wordt om het systeem van balsponsor opnieuw in te voeren.
Een plan zal worden gemaakt voor het ontwikkelen van een nieuwe en aanvullende actie vanuit de werkgroep, gericht op winkelbedrijven in Sneek. Daar zal op 6 mei a.s. verder over gesproken worden. Een hoopvol begin van een nieuwe aanpak!